poniedziałek, 15 czerwca 2015

jak zatrzymać czas!


Kiedyś gdy nie byłam jeszcze rodzicem, ba! kiedyś gdy nie chciałam nawet nim być, myślałam, że rodzice maluchów, co wieczór modlą się, żeby to urwisy w końcu urosły! Myślałam wtedy, że marzą o tym, aby po kolejnej nieprzespanej nocy, zacząć kolejny dzień w czasie kiedy dzieci są już większe! Kiedy nie wymagają już nieustannej opieki i skupienia. 
Dzisiaj jednak kiedy mamy za sobą zaledwie miesiąc wspólnego życia z naszym małym Skarbem, noszę w sobie poczucie żalu, że czas tak szybko ucieka! wydaje mi się jakbyśmy dopiero co wczoraj wrócili ze szpitala...
Jeśli rzeczywiście w takim tempie, będzie uciekać nam czas to lada dzień, okaże się, że córka nasza maleńka, zacznie chodzić, mówić, opanuje puszczanie prania i zacznie knuć plan jak tu zwiać od starych!
A dzisiaj tym starym chyba już trudno wyobrazić sobie, jak to było kiedy jej nie było...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz